هزینه درمان در کمپ های ترک اعتیاد با توجه به عوامل زیر متفاوت است :

  • درجه کیفی کمپ ترک اعتیاد
  • خدمات و امکانات رفاهی و درمانی
  • طول دوره درمان ( متناسب به نوع و شدت اعتیاد )

کمپ های ترک اعتیاد ، از نظر امکانات رفاهی و خدمات درمانی که برای دوره اقامت مددجویان فراهم می نمایند با هم متفاوت هستند .

داشتن امکاناتی همانند سالن های ورزشی ، سینما ، استخر ، تعداد تخت های داخل هر اتاق ، خدمات مشاوره اضافی ، آموزش مهارت و.. از عوامل تعیین کننده هزینه اقامت در کمپ ترک اعتیاد می باشند.

ترک اعتیاد شیشه

اعتیاد که به خانواده وارد شود، باید یک فکر اساسی کنیم. شاید راحت‌ترین کاری که به ذهن برسد این باشد که فرد را از خانواده ترد کرد و مشکلاتی که در زندگی خانوادگی برای سایر افراد بوجود آورده تمام کرد! آیا این کار عاقلانه‌ای است؟ مسلما خیر! یک بیمار که اعتیاد دارد هر چه بیشتر رها شود، بیشتر داخل باتلاق اعتیاد فرو می‌رود. خانواده یک انگیزه مهم است تا بتواند او را به زندگی بازگرداند. خیلی از افراد خودشان به داد خودشان می‌رسند، اما در برخی موارد خانواده به فکر بیمار می‌افتد.

در این مواقع مراجعه به مرکز ترک اعتیاد و گرفتن مشاوره برای ایجاد انگیزه در فرد دارای اعتیاد، می‌تواند به بازگرداندن فرد به سلامتی کمک کند. این مراجعه چه از سمت بیمار و چه از سمت خانواده بیمار قابل انجام است. ممکن است هزنیه ترک اعتیاد شیشه در تهران برای خیلی از افراد زیاد نباشد، اما برای خانواده‌های کم بضاعت زیاد است.

هر فردی باید با توجه به شرایط و توانایی‌های خود کمپ ترک اعتیاد شیشه را انتخاب کند. هزینه کمپ ترک اعتیاد شیشه در تهران، چیزی نیست که کسی نتواند از عهده آن برآید. این هزینه برای افراد کم‌بضاعت گاهی صفر است و نیاز نیست چیزی پرداخت کنند.

هزینه کمپ ترک اعتیاد شیشه در تهران، در برابر هزینه‌ای که مصرف شیشه به بار می‌آورد خیلی ناچیز است. مصرف مواد تنها از نظر مالی ما را دچار مشکل نمی‌کند بلکه تاثیرات بیشتری دارد. تاثیرات مختلفی بر ما، خانواده و در نهایت اجتماعی که در آن زندگی می‌کنیم! این تاثیرات در مصرف‌کنندگان مواد محرک بیشتر است. کسی که ماده محرک مصرف می‌کند، خیلی بیشتر از کسی که ماده مخدر مصرف می‌کند به خود، خانواده و اجتماعش ضربه می‌زند. تنها بیماری و مشکل مالی به بار نمی‌آورد. بلکه باعث بروز رفتارهای غیرانسانی توسط ما نیز خواهد شد.

شاید در گذشته یک فرد مهربان و دلسوز بودیم، اما نمی‌توانیم ادعا کنیم که اکنون هم همان انسان هستیم. گرچه خودمان ندانیم و متوجه نشویم اما توهم مصرف شیشه باعث رفتارهای ناشایستی در ما شده است.

کسی که شیشه مصرف می‌کند، کنترل افکار و حرکات خود را از دست می‌دهد. اعتیاد شیشه خیلی خطرناک است و باید به طریقی ترک شود. ترک اعتیاد شیشه در کمپ ترک اعتیاد شیشه انجام می‌شود. مرکز باید به طور تخصصی با استفاده از علم ترک اعتیاد مواد محرک به درمان بیماران خود بپردازد. مسلما در این مسیر خدماتی به بیمار ارائه می‌شود که ما این هزینه‌ها را به نام هزینه کمپ ترک اعتیاد شیشه در تهران می‌شناسیم.

معضلات ترک اعتیاد شیشه

حالا که کمی درباره ترک شیشه صحبت کردیم، به سراغ موضوع اصلی یعنی ” کمپ ترک اعتیاد شیشه در تهران” می‌رویم. کمپ ترک اعتیاد شیشه باید خدمات مناسبی به بیماران ارائه دهد. مراکز مختلفی در سرتاسر تهران وجود دارند که با حمایت از بیماران برای ترک اعتیاد، به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

هر کسی برای زندگی سلیقه و انتخاب خاصی دارد. ما در انتخاب خانه، مدرسه، دانشگاه و محیط اطرافمان حق انتخاب داریم. این حق انتخاب برای کمپ ترک اعتیاد شیشه هم به بیماران داده شده است. همه‌ می‌توانند با توجه به شرایط و نیاز خود، کمپ ترک اعتیاد مناسبی پیدا کنند.